Boulevard op de muziekzender

“Jaa, mensen, het ís er weer tijd voor. Wie heeft de Telefoon van Toon. Gisteren was hij bij Marjolinda van Sterrenscoop. Aan wie heeft zij hem gegeven? Ha, hij gaat over … Hmm, nog een keer. Het zal toch niet …”
“Heehoooi!”
“Ja! Goedemorgen, met Toon. Eeh even denken hoor. Zeg nog eens wat.”
“Je weet het niet hè?”
“Lastig, weet je wat, ik doe een wilde gok. Is het Miroushka?”
“Nee joh!”
“Ach nee, die had hem vorige week al. Eeh, Angelette?”
“Nee, maar je bent warm.”
“Het is Babbelien hè?! Nou hoor ik het. Hoe je warm zegt.”
“Klopt helemaal.”
“Jaah, een roffel dames en heren! Ik heb gewoon Babbelíen aan de lijn! Voor de luisteraars die de afgelopen weken onder een steen hebben geleefd, Babbelien zit in Sterren zakken door het ijs.”
“Nee, in Sterren op glad ijs.”
Sterren op glad ijs natuurlijk, ik was even in de war met Marjolène.”
“Ja, mijn zus, die zit in Sterren zakken door het ijs.”
“Die was trouwens wel góed bezig zaterdag haha! Hee, Babbelien, hoe is het? Ik hoorde dat het vrijdag nog laat was geworden?”
“Klopt, maar ja, het was wel supergezellig.”
“Hee, misschien een rare vraag, maar vind je het nou niet jammer dat toch de bekendste mensen in Sterren zakken door het ijs zitten?”
“Je bedoelt Pliekje en Klaviera enzo? Ja, die hebben allemaal al een paar keer in een soap gefigureerd. Nou, zo ver ben ik nog niet, maar het is gewoon super.”
“En wat niet is kan nog komen natuurlijk. Hee, je weet wat je te doen staat hè?”
“Ik moet de telefoon doorgeven toch?”
“Ja, maar wel aan iemand die óók een beetje bekend is. En niet aan Wesley-Brian, dat zou al te makkelijk zijn. Je bent toch nog steeds met Wesley-Brian?”
“Ja joh, gaat helemaal super. Maar ik zorg dat hij morgen bij een bekende Nederlander is.”
“Okee dan. Babbelíen dames en heren!!!”

2 reacties

  1. Rachèl said,

    januari 23, 2007 bij 10:53 pm

    Is dit een parodie op de ‘Gielmobiel?’ 🙂
    x.

  2. juni 7, 2007 bij 6:24 pm

    […] smeren en met een nog half slapend oor naar de show van Giel Beelen luisteren (ook bekend van dit onderdeel). Te gast de kersverse zanggod Hilbrand Nawijn, die zijn jumpknaller ten gehore mag brengen. […]


Plaats een reactie